سیدعلیسیدعلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

ماجراهای فندق ما

19ماهگی پسرک من

1392/11/7 12:02
نویسنده : مامان علی
344 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعزیز دلم ،فینگلی مامی،  چشمکفندق طلای منلبخند 19ماهگیت مبارک باشه،باورم نمیشه نی نی کوچولو من حالا وارد19ماه زندگیش شده،متفکرخیلی زود گذشت، الان که فکر میکنم میبینم خیلی از لحظات ودقایق واز دست دادم اونجور که باید ازت لذت نبردم.میدونم که خیلی خیلی زود میگذره وتو چندسال دیگه میشی 9ساله بعد 19بعدم29سالهعینک یعنی همسن الان مامانی وشاید اون موقع تو خاطرات نی نی تو تو این وبلاگ داری مینویسی.نیشخند

خیلی زود دیر میشود!

عزیز م من عاشق شیرین کاری هاتم،عکس العملهای به موقع وبه. دل به دست اوردنات، مامی جونی،بابا شده هووت !با وجود اینکه خیلی دوسش داری اما اگه طفلی بامن صحبت کنه یا خدای نکرده نزدیک من بشه تندی میای وسط واول چند تا ماچ باچاشنی آب دهنت رو صورت من میکنی ماچبعدم تا حال داشته باشی بابا رو میزنی میگی بد ه بده! خندهتکرار بوس و......

بهت میگم چندتا من ودوست داری؟ میگی: ده تا؛خیلی بامحبتی اماخدا نکنه عصبانی باشیعصبانی اون رگ معروف حسابی باد میکنه!

جدیدا گاهی پچ پچ میکنی با خودت ساکتآخه ناقلا درگوشی حرف زدن از کجا یاد گرفتی؟ اما اون طور که انتظار داشتم باهوش باشی وزود به حرف بیای نیستی!هنوز کلمه میگی وبا اشاره صحبت میکنی شایدم من خیلی پرتوقعم!ابرو

اما هرچی هستی وباشی ناب ترین عشق منی کوچولوی مامان عاشقانه دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Reza
7 بهمن 92 18:22
ایشالله 190 ساله بشه ، با مامیش بشینن نوه نتیجه هاشونو نصیحت کنند . دیگه از این زودتر شروع کنه به حرف زدن ؟ ماشالله همین الانم خیلی کلمه بلده .
مامان علی
پاسخ
قربونت عزیزم،خودش به حرف نمیکنه وای به حال بچش!دو پست پایین ترم ببین،پست جدیده،جابجاشده!
الهه مامان سلما
8 بهمن 92 5:01
مبارکه علی آقا دیگه داری مردی میشی واسه خودت پسری! علی جونم، گاهی یه زنگ تفریح کوچولو به خودت بده، تا بابایی هم ، خدمت مامانی شرفیاب بسه، ... نزاع همیشگی مردهای زندگی...سر یک زن دوست داشتنی و مهربان اینم از مزایای دختر داشتنه! بمحض ورود بابایی ، نازدونه از مادر دل میکنه، وبه پدر میچسبه! خدا برات حفظش کنه[پاسخ
مامان علی
پاسخ
ملشی عجیجم ولی خوب تا گوساله گاو شود دل مادرش آب شود!بلا تشبیه خودمون! اینم چسب باباشه!ولی محبت منم فقط واسه خودش میخاد!
مامی پوریا
8 بهمن 92 15:49
19 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان علی
پاسخ
ممنون عزیزم